Volebné kampane sú odjakživa spojené s reklamnou propagáciou. Politické strany vo svete a aj u nás na Slovensku hľadajú stále možnosti ako otočiť misku váh vo svoj prospech, keďže ide o veľa. Každé kreslo je dôležité na to, aby sa dostali ku vláde – Aj takto premýšľa väčšina politických špičiek.
Veľké množstvo z nich sa ale viac menej na kampani nepodieľa a túto prácu odovzdáva profesionálnym tímom. Tie stoja z časti za úspechom alebo neúspechom danej strany alebo jednotlivca.
Je takmer prirodzené, že voľby sú jedinečné a každý raz(zakaždým) iné. Taktiež veľký dosah na rozhodovanie má aktuálna politická situácia, či vláda. Ľudia sa rozhodujú takmer vždy podľa ponuky pri aktuálnych voľbách.
Paradox všetkého však je, že prípravu na voľby nepodcení ani jedna strana avšak dosiahnutý výsledok je častokrát nie vždy veľmi podľa očakávania.
Osobne som sa po prvýkrát zúčastnil kampane do orgánov VÚC ako nezavislý kandidát. Kampaň som si pripravoval sám bez pomoci externých firiem. Aj keď kampaň nedopadla úspešne, svoj cieľ som splnil. V každom prípade tu ani tak nejde o to, či som skončil v postupujúcej šestke alebo 18-násty zo 42 kandidátov skôr chcem poukázať na fakt flexibility reklamy, ktorú som používal.
Mobilný bilbordový vozík a jeho využitie počas volieb. Zhrniem to najlepšie v nasledujúcich bodoch:
Plusy – Variabilita výberu miesta pre umiestnenie
- Dve bilbordové plochy na jednom mieste
- Jednoduché presunutie z miesta na miesto podľa potreby
- Netradičná forma reklamnej propagácie dostupná takmer kdekoľvek
Mínusy – Dostupnosť (riziko) poškodenia alebo odcudzenia vozíka
- Nutnosť parkovacieho miesta respektíve plochy pre umiestnenie
Celkovo však beriem reklamnú plochu ponúkanú mobilným vozíkom za omnoho dostupnejšiu ako plochu statickú keďže vás istým spôsobom nelimituje vôbec. Umiestnite si ju podľa svojho úmyslu na vopred určené miesto. Jej najväčšia výhoda spočíva v tom, že ak plánujeme osloviť cielene konkrétnu oblasť, vieme ju doslova „prepchať“ reklamnými plochami s našou propagáciou tak, ako chceme a kam chceme. Toto žiadna iná forma reklamy nedokáže. Za druhé môže cestovať s vami kam sa budete pohybovať a propagovať seba a svoju stranu.
Na záver azda len postreh, ktorý len umocňuje posledné napísané riadky. Netreba hľadať komplikácie tam kde nie sú, mobilná reklama a konkrétne mobilný reklamný vozík dokáže veľmi dobre spropagovať vás a vašu prácu či ponuku takmer až pred dom vášho potencionálneho voliča.
Myslite otvorene, nadčasovo a kreatívne len potom sa dostaví úspech o ktorý žiadate. (T.Hvostik 1.10.2019)
0 komentárov k “Volebné kampane”Pridajte vlastný →